Regulamin. Dostawa i płatność. Reklamacje i zwroty.

Regulamin sklepu internetowego

  1. Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę (nazywanej dalej w regulaminie „Sprzedawcą”):

    RD S.C. Małgorzata Rubach - Jan Rubach
    ul. Legionów 107F/1U
    81-472 Gdynia

    tel.

    58 622 97 92, 602 158 070

    kontakt@pieluchyekologiczne.pl

    Firma zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 586-197-53-55.

    .
  2. Składając zamówienie Klient zawiera ze sprzedawcą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę.
  3. Dane osobowe umieszczone są w bazie danych i przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Sprzedawcy, zgodnie z polityką prywatności (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926).
  4. Sprzedawca nie przetwarza danych związanych z kartami kredytowymi. Dane te są pobierane i przetwarzane bezpośrednio przez firmy realizujące płatność dla Sprzedawcy, na oddzielnych, zabezpieczonych bezpiecznym szyfrem, stronach.
  5. Klient ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania.
  6. Klient może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
  8. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego, komórkowego lub adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
  9. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane.
  10. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów kiedy przeprowadzane są konserwacje serwisu.
  11. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sprzedawca niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym Klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
  13. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  14. Do każdego zamówienia sprzedawca wystawia faktury VAT.
  15. Sposoby, koszty i terminy dostawy oraz płatności są szczegółowo wymienione w sekcji Dostawa i Płatność (na tej stronie poniżej), a także podawane i obliczane automatycznie na stronie z zamówieniem.
  16. Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy przewozowej.

  17. Kupujący udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu Kupującego z firmą przewozową (Poczta Polska S.A.) w celu przesłania za ich pośrednictwem zakupionych produktów.
  18. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
  19. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

  20. Zakupione i dostarczone towary są szczelnie zapakowane.
  21. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sprzedawcą.

  22. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) zgodnie z Zasadami odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  23. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (paczka nie została wysłana) istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia. Należy wtedy skontaktować się ze Sprzedawcą.

W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.

Powrót do góry

Dostawa i płatność

Podawane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny.

Nasze towary dostarczamy wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polski.

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DHL. Możliwy jest też odbiór osobisty w Gdyni, ul. Legionów 107F/1U.

Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie:

  • Przedpłata (bezpośrednio na konto bankowe podanej na stronie Kontakt lub za pośrednictwem PayU)
  • Za pobraniem, czyli płatne przy odbiorze (doliczana jest dodatkowa opłata zależna od formy wysyłki – dokładne opłaty poniżej)
  • Karta kredytowa (za pośrednictwem PayU)
  • PayU

Karta kredytowa zostaje obciążona w momencie zamówienia towaru.

Koszt wysyłki na terenie Polski 

  • Poczta Polska przesyłka priorytetowa – 10,90 zł
  • Kurier DHL – 15.00 zł
  • Kurier DHL pobranie – 18.00 zł
  • Paczkomaty InPost – 12,00 zł
  • Paczkomaty InPost pobranie – 15 zł

Czas realizacji zamówienia

Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Wysyłka towaru następuje w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu płatności na koncie firmowym lub po wybraniu płatności przy odbiorze.

Orentacyjne czasy dostarczenia zamówienia:

  • Przesyłka kurierem DHL do 2 dni roboczych.
  • Przesyłka priorytetowa Pocztą Polską i Paczkomaty InPost do 3 dni roboczych
  • Odbiór osobisty –  ul.Legionów 107F/1U Gdynia  poniedziałek – piątek 10:00 – 17:00
  • Istnieje możliwość płatności na miejscu gotówką lub kartą płatniczą/kredytową (bez dodatkowych opłat).
  • Istnieje również możliwość odbioru w innych godzinach lub w sobotę po uprzednim  kontakcie telefonicznym 602 158 070

 

 

 

Powrót do góry

Zasady odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Prawo odstąpienia od umowy

Z dokonanego zakupu można zrezygnować w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jeśli zamówienie jest realizowane w formie jednej przesyłki, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

W przypadku zakupu wielu towarów, które są dostarczane osobno, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym wszedłeś w posiadanie ostatniej rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie ostatniej rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład emailem lub pocztą):

RD S.C. Małgorzata Rubach - Jan Rubach
ul. Legionów 107F/1U
81-472 Gdynia

email: kontakt@pieluchyekologiczne.pl

Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Informacje o kosztach przesyłki zwrotnej w sytuacji odstąpienia

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres

RD S.C. Małgorzata Rubach - Jan Rubach
ul. Legionów 107F/1U
81-472 Gdynia

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Ponosimy koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Powrót do góry

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

RD S.C. Małgorzata Rubach - Jan Rubach
ul. Legionów 107F/1U
81-472 Gdynia

email: kontakt@pieluchyekologiczne.pl

  • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • Adres konsumenta(-ów)
  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

Powrót do góry

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Specjalny rabat

Składając zamówienie w naszym sklepie na minimum 150 zł otrzymasz

Kupon rabatowy 15 zł

Wystarczy tylko wysłać poniższe zgłoszenie i je potwierdzić.

Imię: *
Email: *